وزارة الأوقاف تنفي مطالبة الأهالي بسداد فواتير المياه والكهرباء للمساجد
بواسطة admin بتاريخ 18 أغسطس, 2016 في 12:41 صباحًا | مصنفة في أخبار عاجلة | 13 تعليقات

 

 

وزير الاوقاف

القاهرة – أ ش أ :

أكدت وزارة الأوقاف أنها وجميع مديرياتها تقوم بسداد مستحقات الكهرباء والمياه عن جميع المساجد المضمومة للوزارة من خلال الميزانيات المتاحة من وزارة المالية المخصصة لذلك.

وأوضحت الوزارة – في بيان اليوم /الأربعاء/ – أنها لم تطلب من الأهالي سداد فواتير المياه والكهرباء عن أي مسجد كانت تقوم بسداد ذلك له في السابق، ولم يطرأ أي جديد على نظام سداد الوزارة لمستحقات الكهرباء والمياه الخاصة بالمساجد، مبينة أن ما أثير على بعض مواقع التواصل من تحميل الأهالي بسداد فواتير مياه وكهرباء المساجد غير صحيح على الإطلاق.

وأشار البيان إلى أنه فيما يتعلق بجميع الملحقات والسكن الإداري بالمساجد، فقد تم التنسيق مع وزارة الكهرباء بسرعة تركيب عدادات مسبقة الدفع لها حتى لا تتحمل الوزارة استهلاكات الأشخاص والجهات المستفيدة بالسكن أو الملحق على بيوت الله (عز وجل).

نبذة عن -

التعليقات: 13 تعليقات
قل كلمتك
  1. I managed to get the gold rings betterscooter.com http://www.scamadviser.com/check-website/betterscooter.com to Christmas day! Since i absolutely adore these products. They’re perfect anything at all, these guys not ever enjoy mucky even if it’s just during the environments. Fortunately in regards to the snow, they’re doing just great in the basket. They are also actually elegant . i attain visitors’ curiosity everywhere you go The year progresses. Most people I’m not sure even pop up or meet with my vision on them. Perfect product or service :And

  2. Steven Gerrard قال:

    Sustain the excellent job and generating the crowd!
    Steven Gerrard http://www.cudaatech.com/forum/profile.php?id=38606

  3. Milan Baros قال:

    Love the website– extremely user friendly and whole lots to see!
    Milan Baros http://www.jeux-poker-gratuit.com/profile/issacclick

  4. Zinedine Zidane قال:

    Wow, beautiful website. Thnx ..

  5. Michel Platini قال:

    Thank you for sharing this awesome web site

  6. Peter Crouch قال:

    Wonderful Webpage, Stick to the good job. Appreciate it!.

  7. they Peruvian deep wave https://www.youtube.com/watch?v=k1oaz7n0ILk are perfect! only had gotten my on the mail . i made an actual width five but i orginally yearned-for your 6 having said that glad i obtained your half-dozen underlying cause my verizon prepaid phone definitely are a lil expensive and a noticeably lil comfy in order to sent limited on my feet Nevertheless Incredible AND ADORABLE

  8. Adrian Mutu قال:

    Incredibly individual friendly site. Huge details readily available on few clicks
    Adrian Mutu https://1z1.us/index.php?title=User:DominiqueGodfrey

اترك تعليقا